Fotografia mea
Călător experimentat, cetățean planetar greu încercat

marți, 1 februarie 2011

O subliniere necesară, cred eu

Cu ocazia transferării materialelor de pe un blog pe altul, am profitat și le-am recitit. Util. Știți cum e, mai pui o virgulă, mai scoți o virgulă, mai adaugi o răutate, mai elimini o răutate etc. Pe scurt, șlefuiești veninul. Dacă mai era nevoie, mi-am dat seama, încă o dată, că trăim într-o lume dementă. Cele scrise de mine sunt o dovadă. Asta ca să vedeți că autoironia nu-mi lipsește. Dar, nici ironia. Prin urmare, am recitit și chestioara aia pe tema polului nord magnetic. Și, nu mă pot abține, vreau să pun o întrebare, acum, pe loc: s-a mai aflat ceva, orice, despre închiderea ori deschiderea aeroportului internațional din Tampa, Florida? Cum care?! Ăla închis din motive de deplasare suspectă și misterioasă a polului nord magnetic spre Siberia. Dacă ați aflat, spuneți-mi și mie, mă încearcă o stare de profundă confuzie mirată. Sigur, normal, având în vedere tocmai gravitatea perturbărilor magnetice invocate. Am însă presimțirea că nu s-a mai aflat nimic. Deloc. Să fie oare ca în cazul norului de cenușă de la vulcanul din Islanda? Cum care?! Ăla care care a sosit prompt pe urmele accidentului aviatic de la Smolensk. Mă tem că da.